Inte på hela helgen

Jag ska beskriva min heg i    4 olika punkter

* Marcus blåtira
* släkten på besök
*klantiga jag
* du är vad du äter


Marcus blåtira...

Dom som känner mig vet att jag är ganska busig och sprallig av mig så jag brukar vara på det här humöret när jag är med marcus också så vi busade lite och skulle putta ner varandra från sängen ( skit nördigt jag vet). Iaf så tar jag hans telefonladdare och börjar svinga den( i ett hopp om att hota honom lite) haha , iaf så gör jag det lite för nära honom och drämmer till han rakt på tiningen och lite av ögat.
HERREGUUD jag fick panik när han vek sig dubbelt så jag rusar ner för deras trappa och in i frysen river fram fryst tacobröd och springer upp och lägger det på honom. Sedan hjälper jag honom ner och lagar mat till han samtidigt som jag håller i det frysta brädet på hans tinning och ser hur det utvecklas till en blåtira. Så han fick världens underbaraste dag tror jag där jag skämde bort honom rejält och bjöd han på spicy sen. usch vad dåligt samvete jag fick. ahha

Släkten på besök ..

I lördags så kom släkten ner på besök och jag fick helt underbara presenter. massvis med pengar till körkort och kläder, sedan fick jag av sara presentkort på " make up store" så jags ka gå på smink kurs och köpa skit fint smink. gud vad glad jag blev, sen fick jag min bibel och det är inte vilken som helst utan " leila bakar" det är helt klart min bibel och jag utgår helt från den ;) hahah

klantiga jag ....

som vanligt så är jag alltid klantig. Jag snubblar över det mesta jag säger fel saker när det inte får sägas och sådana saker men den här gångens å var jag riktigt hungrig och skulle värma på maten som jag och marcus köpt.
i sex hela minute sitter jag och frestas till denna hungrig osm jag var, Då precis när jag skulle ta ut den så tappar jag den och den hamnar uppoch ner på kanten av diskbänken. i en desperat blick till marcus flyger han upp ur soffan och ska hjälpa mig och då reser jag mig upp och slår i huvudet i luckan och tappar ur ännu mera mat. lyckat sägher jag bara.

Du är vad du äter ....

Jag funderar starkt på att anmäla mig till det. jag tror på att förnedringen gör att jag tar tag i fettet. någon som vet hur man gör? iaf ska ni nu få följa en träningsdagbok och tränar jag inte någon dag. skäll ut mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, nice.. Vi har samma bibel!:D Älskar den!

2009-03-06 @ 13:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0