Ä C K L I G T

Sitter och håller handen på kinden och känner min puls. är dt riktigt? tror inte man ska känna pulsen där ? usch
Iaf så har helgen flytit på. för er nyfikna så drog jag till eksjö ändå. har massa bilder därifrån som jag tog med min kassa mobil kamera men nu hittar jag inte adaptern till minneskortet så jag kan inte ladda in bilderna. som vanligt dåe.

Livet sjunger inte direkt när jag sitter här nere i mitt rum i källaren som är svinkallt då elementen är avstängda i hela huset och då har jag det kallt i typ en månad. så jag hoppas innerligt på att ingen spindel eller något ska göma sig under mina kläder på golvet eller ännu mindre i sängen. fyfan då sover jag aldrig mer här nere.  ( för er som inte fattar så dras spindlar till fuktiga miljöer vilket mitt rum är för tillfället).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0