are we human ?

Vad har hänt med mig ? jag bara går runt och stör mig på massa människor hela tiden. spelar ingen roll vad de gör så stör jag mig på dem. Och alla kan ju inte ha blivit så jobbiga på bara några veckor så jag tror problemet ligger hos mig. Jag har blivit för negativ. kan ni tänka er den blonda galna glada jessica som har blivit negativ ? nejfyfan ändring ska det bli.

Och första ändringen kommer i att jag måste bärja träna men vafan jag har ju ont i halsen hela jävla tiden. men jags ka klarat! ska kanske gå ner nu och köra ett snabbis pass innnan greys ? hmm lät som en bra ide.

Sen ska jag bärja skämma bort mig själv mer. jag tänker bara på andra och tillslut så måste man tänka på sig själv. Kanske stänga in sig en hel kväll och bara glo på töntiga tjejfilmer som jag älskar. " dock en hemlis"

Nej hörrni kankse göra något roligt i helgen ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0