En bättre värld ?

Var hos läkaren idag igen!
Usch vissa människor borde inte få vara läkare jag blir så himla trött på att man själv ska sitta där och ställa diagnoser och biverkningar. T.o.m jag skulle ha gjort hans jobb bättre i dag än vad han gjorde. Så nu börjar mamma bli arg och pappa likaså så vi ska till en privat läkare så ska dom hjälpa mig att stå på mig så att jag inte blir lämnad igen.
Läkarens ord " ja men när du väl har kommit upp till lassarettet så släpper dom dig inte förrän du blir bra", Tyvärr är det hans lilla dream world för mig släppte dom lättare än någonsin.

Sket i skolan i dag, började klockan två men jag hade inte ett dugg lust att åka dit. lät mycket mer lockande att träffa tindra och kevin. Så det gjorde jag i dag. Och nu sitter jag och tar tag i skolarbetet. dock så tänkte jag stressa med Psykologin men hon har nyss fött ett barn så jag tror inte hon tänker så mkt på om mitt arbete kommer in några dagar senare.

Men nu ska jag plugga innan jag hoppar ner på världens tråkigaste maskin . crosstrainern.

sen blir det greys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0