Fråga olle suger!

Har suttit och pluggat och tränat och sökt jobb nu hela kvällen. Jag är helt slut i både huvudet och kroppen så det blir sängen för mig strax. Dcok hatar jag att det inte finns något bra program att somna till på kvällarna. hatar fråga olle. fattar inte hur det fortfarande kan sändas? tycker små fjortisar att det är lite vuxet att kolla på det så dom ger dem tittarsiffror?
Nej mitt hat mot fjortisar är enormt. blä!

Besviken på greys blev jag i dag med. Tyckte inte att det hände ngt förtom i slutet när han friar. men jag tycker dom är så skumma dom där. Meredhit och han är så skumma att dom liksom pratar i gåtor och inte alls gör som en annan hade gjort och bara kastat sig i armarna på dem eller skrikit ja när han friar innan operation.
Men vem vet kankse bara jag som är lättfotad på frierier.

Nu ska jag sova men vi får inte glömma att gratta Sofiaa till körkortet i dag. skit bra gjort <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0