help me

Jag ligger i världens val och kval! fan
Jag är hur nördig som helst som saknade sönder marcus bara över en natt, och i dag ska han åka och vara borta till söndag kväll. Jag kan inte bestämma mig om jag ska med eller inte.
För jag har ändå inte ekonomi för krogen i dag :/ och då kommer jag bara sitta hemma och tycka att mitt liv suger när det regnar ute, vilket det gör just nu.

Men jag tycker ju inte heller att de är jätte jätte roligt att kolla på cross när mackan inte kör. så då kommer jag att sitta i en kall crossbuss och tycka att mitt liv riktigt suger.

fanfanfan jagöra, vet inte alls vad jag ska göra,

hjälp mig någon ? haha jag har gjort för och nackdelar och det väger lika men att jag får träffa marcus betyder ju väldigt mkt. haha gud vad dryyg jag är-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0