Hung up

Ställde klockan en timme tridigare för jag tänkte att i dag ska jag minsann vara duktig och åka till skolan en timme tidigare och gå på träningstid. Dock så kände jag inte alls så i morse när klockan ringde, då jag visste att jag kunde snooza en timme till om jag skulle vilja. mm mycket farligt.

I dag ska jag och kolla på när min kusin ska sjunga i konserthuset :) Så efter skolan ska jag åka hem til henne och fixa lite hår och smink till kvällen. ska bli jätte kul att få se har faktiskt aldrig vetat att hon kan sjunga.

Nu ska jag gå och se om det finns något man kan göra åt min toffs på huvudet. suck


Kommentarer
Postat av: carro

hah, jag brukar också försöka vara duktig men sen går det åt pipan igen, xd

fin blogg du har! :D

2009-05-14 @ 07:29:03
URL: http://lothman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0