tears

Allt bara snurrar i huvudet nu. känns som det är så många platser som jag behöver vara med men det går inte och snart kan det vara försent. Jag känner att jag inte räcker till. och när jag väl har räckt till vem ska då räcka till till mig ?
Jag glömmer alltid att ta hand om mig och mina egna behov jag sätter alltid alla andra före och visst det kan ases vara väldigt snällt och omtänksamt men när jags jälv blir lidande så fungerar det ju inte.

Det är s jävla  mycket nu som jag bara inte orkar med, farfar ;'/ läkarna skolan allt!
I två veckor har jag varit som helt förlamad när jag kommer hem från skolan. det är som att all energi går åt att "låtasas" vara glad i skolan men sen när jag kommer hem så jagar mina problem ifatt mig.

Och jag hatar att farfar är sjuk. jag HATAR det. det är ju farfar. farfar som drar alla tråkroliga skämt och han ska bara finnas där. jag kom ihåg när han och farmor hämtade mig från marcus en gång när vi bråkat, farfar var verkligen underbar och pratade om kärlek och att det är komplicerat och massor. Han kan ju inte försvinna ? fanfanfanfan
Känns som att jag bara vill gifta mig och få barn nu så att han kommer hinna se dom. helvete jävla skit.

ALLT SUGER

Kommentarer
Postat av: malin

gumman <3 du vet att jag finns här, fortfarande lilla gamla jag, fortfarande alla tider på dygnet, fortfarande med mina öron som kan lyssna.

2009-05-08 @ 16:29:05
URL: http://linneamalin.blogg.se/
Postat av: malin

gumman <3 du vet att jag finns här, fortfarande lilla gamla jag, fortfarande alla tider på dygnet, fortfarande med mina öron som kan lyssna.

2009-05-08 @ 16:29:18
URL: http://linneamalin.blogg.se/
Postat av: rebecka

Men lilla du :(

2009-05-08 @ 19:49:38
URL: http://typrebecka.devote.se
Postat av: lisa

men vannen<3 aven fall ja ar langt borta sa finns ja har!

2009-05-09 @ 02:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0