weekend

Min helg som jag planerat, " ovanligt" men såhär ser den ut iaf.

Fredag ( jag tkr det är helg)

Ska jag efter skolan åka hema till marcus Vi ska stänga av våra telefoner." eller ja han får tro att jag gör det, hatar att vara okontaktbar".
Och så ska vi köpa hem alldeles för onyttiga saker och bara ha en hel mysig kväll med massor av filmer.
En mysig hemma kväll som jag längtat mycket efter kan jag säga!

Lördag

I huvudet hade jag planerat att träffa sofia men det blir i morgon så i kväll ska jag hem till sallybally och fira någon simon som fyller år:). tårta musik och dricka

Söndag

Träffa sofiaaa :) "äntligen" och vad vi gör vet jag inte men roligt kommer det att vara för det är det alltid :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0