Weekend

Valborg har gått och faktiskt hela helgen oxå men nu är jag tillbaka anledningen är att jag inte har ngt internet hos marcus så det får bli när jag kommer hem.

Helgen har varit jätte bra valborg firades med josse och marcus och hans kompisar sen träffade vi alex och hennes kompisar nere på stan och sen bra det av mot framnäs. för min del blev det ett kort besök där.

På lördagen så vaknade vi upp till all disk. suck! så vi stack så fort vi kunde hem till mig och solade hela dagen. och sen till kvällen blev det drinkar på balkongen med alexandra. och söndagen flöt på som vanligt så det har faktiskt varit en jätte rolig helg.

Dock ska jag ta tag i allvaret nu och börja plugga. sen skiter jag i operationdagsverk i morgon. jag behöver plugga!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0