091130

Jag bara väntar in magsjukan nu. Hälsade på tindra och kevin igår som så glatt kom med beskedet att dom var magsjuka. så nu ligger jag här och väntar på att jag ska känna mig sjuk. men vi drog ganska fort efter tindra kräktes så det borde inte blivit ngt. Marcus han körde bilen hem med huvudet ut ur fönstret hela vägen för att få bort bakerier. * stöörd*

I går köpte vi massa julpynt och åkte hem till marcus och julpyntade, sen köpte vi ett jätte fins tyg och sydde kuddar att ha i soffan. och det blev faktiskt mkt bättre än jag kunde ana. för den kudden vi tänkte köpa kostade 149 kronor för en. och vi ville ha 4 st så det kändes som lite mkt pengar för några kuddar.
Så nu fick vi ännu finare kuddar för 110 kronor. alltså 4 för 110 kronor. det är inte illa.

Dagen bjuder på att göra engelskan och svenskan. gosch.


jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0