ehhhhh

Jag måste ta tag i det här nu. Ta tag i mig själv.
Jag ersätter alla mina känslor med rädsla, rädsla för allt och inget.
Även fast jag vet att det inte är ngt att vara rädd för så känner jag att jag inte riktigt kan vara lycklig för att jag ska inte få vara det. Att jag borde straffas och inte planera framtiden för jag borde inte tro att jag får vara med om det. NU MÅSTE JAG GÖRA NGT ÅT DET. jag tänker inte acceptera att jag ska må dåligt jämt.

jag vet att det låter helt sjukt för er. men jag vill inte berätta i detalj. jag lämnar små tesar iställe.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hoppas du mår bättre snart gumman. Jag vet bara det jag läser men det låter inte alls bra, det hoppas jag löser sig, allting <3

2009-11-25 @ 22:50:17
URL: http://linneamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0