flum

Dagen har bjudit på allt. mestadels så är jag missnöjd med denna dag.
I den här världen måste man vara stark för att klara sig, för det man inte tänker på är att många gånger så ligger det bara avundsjuka bakom kommentarerna så det är bara att suga åt sig av avundet!

Känner mig urless på alla mina kläder, mitt hår och kropp. men jag vet att problemet ligger inte i de tre nämnda sakerna utan i depp vädret och mörkret. Så i denna tråkiga månad ska jag försöka hitta guldklimpar som gör dagen lite mindre tråkig.

I vanliga fall är det solklart att Marcus är min guldklimp. utan tvekan! men dagarna då jag inte har honom måste jag hitta något annat. så jag tänker och tänker så kommer väl på något snart.

javisst ja inte nog med det, jaghar fått tillbaka min smärta i livmodern. kan bara hålla tummarna på att allt står rätt till nu!

Nu ska jag fortsätta med denna intressanta plugggrej

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0