get me out of here

Jag vet inte vad som händer riktigt. jag har ett hårt tryck över bröstet och har jätte svårt att andas.. det tar liksom emot hela tiden. Bara jag sprang upp för trappan hemma så fick jag världens hostattack och svårt att andas. har vaknat flera gånger i natt och panikat efter luft. Marcus sa att han får så ibland men jag tkr det känns jätte läskigt. så jag ska faktyiskt ringa läkaren och höra.

I morse var jag på net on net. Och eftersom min mobil är trasig och jag inte har lust att innan jul slösa tusenlappar på mobil så köpte jag en mobil för 100 kronor. den är faktiskt inte så dålig som man kan tro. haha den kostar runt 700 på andra affärer så den duger nog några månader åt lilla mig.

Tänk att vissa människor finns där i vått och torrt även om man inte alltid förtjänar det! det betyder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0