K A O S

Måste allt vara kaos? Måste allt kaos komma samtidigt?
I söndags så la min mobil av. det gick inte att ladda den och marcus plockade isär mobilen HELT i småbitar och trixade men inte ens då så funkade den. Så jag går runt med två stycken tegelstenar som säkert ger sjukt mkt strålning. ( har två st eftersom att batterierna är så dåliga så dom lägger av efter en halv dag.)
Jag ska självklart köpa en ny men känns som att jag vill vänta lite närmare jul först.

Sen idag så var jag på pappas jobb och skrev ut alla papper till undersökningen jag ska göra på skolan sen. Jag får skjuss hem av farmor och farfar, när jag kommer till ytterdörren inser jag att jag inte har ngn nyckel. Ringer upp till ola som inte heller har ngn nyckel. så han skjussar mig till farmor och farfar som inte är hemma. så vi åker runt och letar efter dom i tillberga tills vi hittar dom. Får extranyckeln och kommer hem. och sen har oturen bara fortsatt. allr kaos på en gång!

Nu ska jag dra mig ner mot tillbergaskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0