my way

Är uppe hos sara och dricker kaffe som jag brukar göra dom dagar jag knappt går i skolan. dock är vi inte alls sociala nu när jag sitter här och hon i telen. men det är iaf väldigt trevligt.
Jag har verkligen ingenting att skriva. jag tänker jätte ofta att jag ska skriva ner vissa saker. och dom är så sjukt roliga. men jag kommer liksom aldrig ihåg dem.
En liten grej som inte alls är roligt är iaf att jag skulle till ett speciellt ställe och lämna in mitt CV idag.
Vet ni varför jag inte gjorde det ? för att jag vaknade upp med värsta hårdagen och två stora röda prickar i mitt ansikte. så jag kände att jag inte ville ge etts ådant första intryck. Fjortis eller inte, ni dömer själva. men första intrycket säger allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0