opps

Jag är fortfarande skit sur. fan!

Men jag orkar inte lägga ner alldeles för mycket energi på att någon äcklig fet idiot snott min kamera. så jag tänker helt enkelt HOPPAS för allt i världen att dom blir riktigt straffade på ngt annat sätt. i belive in karma!

Men jag älskar torsdagar, sitter och tar en lång frukost medan jag kikar runt på internet om det hänt något äver natten, " äre fresten bara jag som tkr facebook blivit skit tråkigt?" och sen tänkte jag fortsätta skriva på mitt arbete som jag måste lämna in i morgon. men jag kan ju erkänna att jag hppas hoppas att ngn från skolan ringer och säger att Naturlektionen är inställd.

och mina helgplaner vet jag inte hur dom ser ut. planen var att jag och mackan skulle åka iväg i helgen och stänga av telefonerna och bara vara. så jag kom med förslaget att dra ner till ullared. så grymt mysigt och roligt.dock lite långt. men som jag anade var han inte skit sugen på det. så jag får väl se om vi kommer någon vart. han tyckte vi kunde hyra en tjejfilm. HAHAHA  han är så sjukt gullig.

Iaf så ska jag fortsätta plugga och jag borde tvätta håret. men jag orkar verkligen inte det snöar ändå ute. så jag tränar och duschar närjag kommer hem. bara så ni vet.

 ( är bloggen helt röd och konstig för er med? )
Jessica

Kommentarer
Postat av: sofia

bloggen är fin för min del

2009-11-05 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0