romantic

Igår blev det en riktig myskväll. Meningen var att vi skulle åka ner till Ullared marcus och jag. men han slutade jätte sent och det är 50 mil ner så vi orkade helt enkelt inte.

Så istället så åker vi ner på stan och äter kina mat. Vi sitter där i två timmar och studerar folket runt om oss och varandra. men sen så utbryter en mkt konstig konversition mellan oss som får mig att fundera på vilken psyk klinik jag ska lägga in honom. haha

J - När du får keppsen från USA vill jag ha den någon gång. as cool ju! 
M-( tittar mkt konstigt på mig och säger sedan misstänktsamt) - Vem har berättat för dig om det ?
J- haha va ? du berättade ju det i förrgår för mig ?
M- FAN det skulle ju vara en överaskning!
J- driver du med mig ? haha fyfan vad lost du är
M- men du vet iaf bara en grej jag beställde!
J- nej du beställde ju T-shirten oxå ?
M- men vad i helvete jag kan inte ens hålla en överaskning hemlig.

HAHAH skitzoo!

Sen skulle vi på bio men vi blev så himla mätta och trötta av maten så vi åkte hem och hyrde Johan falk istället. vilket var minst lika mysigt.

Och i dag är det shopping in the city som väntar.

Händer i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0