see you

För någon dag sedan så kom jag på att jag skulle ladda över alla mina bilder på en skiva iaf min hårdisk pajjar. Och när jag väl gjort det passar jag på att ta bort alla mina bilder från datan så att den ska snabba upp sig lite. ( över tusen bilder).

Men det jag inte tänkte på var att nu när jag bloggar inte kan lägga in bilder på bloggen. haha
och hur drygt äre inte att gå ner en trappa och hämta skivan. haha nope.
Nu ska jag fortsätta plugga räddningstjänst så att jag kan sleepa hos mackan i morgon.
Ska kila ner en sväng i gymmet sen oxå. jag skiter i greys i kväll för dt tar upp för mkt tid.

någon i min skola kan väl höra av sig när ni läser? vet inte vilket häfte man bör läsa på mest ? stora eller lilla? glömde bort vart roberto sa.

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0