snälla

Fortfarande ingen som sett min kamera? se inlägget nedan!


Mår skit. hatar att min kamera är borta, och jag vill ändå inte springa runt och anklaga folk att den är stulen för man kan ha fått med sig den hem av misstag och inser nu att det ligger en okänd kamera i väskan. Men jag vill såå gärna ha tillbaka den. det var den enda vettiga jag sparat pengar till att köpa, ngt jag verkligen ville ha!
Jag hoppas innerligt att någon bara råkat fått med sig den hem. så jag lugnar mig några dagar.
Annars så tänker jag absolut polisanmäla detta och har lite uppgifter som jag kan ta till.
Men som sagt. tror dock att ngn råkat fått med sig den hem av misstag då det var rörigt i köket. så snälla alla. kan ni inte höra runt med dom ni känner som var med på festen om det är ngn som sett eller råkat fått med sig en kamera hem ?

snällasnällasnälla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0