tears

Sitter och läser Lotta Grays blogg, En blogg om hur hon kämpar mot cancer.
Att läsa bloggen får mig alltid att tänka efter och sätta perspektiv på saker omkring mig. Mina fjutt problem är ingenting mot vad hennes är. Gud nej!

Jag bläddrar ner och ser en bild på en kärleksfullt par där kvinnan lider av obotlig cancer och vill inget mer än att gifta sig med sin fästman. Hon rasar i vikt samtidigt som hennes organ stängs av en efter en. men hon planerar bröllopet in i minsta detalj ändå. och hennes underbara fästman står vid hennes sida hela tiden och man ser hur mycket han älskar henne. Hon får sitt drömbröllop. Men fem dagar senare är hon död, 21 år gammal.

Jga kunde inte hjälpa att hålla tillbaka tårarna. man tror att livet är hemskt bara för man gått upp något kilo eller någon kompis är förjävlig. Men det är ingenting mot det här. jag tycker att alla behöver sätta lite perspektiv på sin omgivning.

Älska, glömma och förlåta är de tre viktigaste orden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0