Helgen

Min helg har varit helt perfekt !

I fredags så var det överaskningsfest för Lisa :).
Jag gick på sminkkurs och köpte en ny fin klänning. Vi drack vin och hade riktigt trevligt alla tjejer!
Sen blev det krogen! en lyckad kväll!

På lördagen blev det cross hela dagen. Marcus var så jävla grym så det är sjukt! riktigt bra kört!
Tindra och Kevin var där så jag var lit ebarnvakt åt dom med. så söta! Sen var meningen att jag skulle ha gjort lite nytta och pluggat och marcus skulle gå på krogen, men båda var jätte trötta så vi drog en hemma kväll med pizza och film. Somnade gjorde vi redan vid halv tio. haha

Och så vaknar vi nu i dag och det regnar och är trist väder ute, så då åker marcus ner till affären och köper grejer så vi kan göra pannkaka till frukost. synd bara att jag använde sista mjölken till att göra fel så dom blev inte så goda. men lika glada är vi ändå.

Så i dag ska jag faktiskt plugga. eftersom jag är borta i Åland i början av nästa vecka så måste jag denna vecka hinna med.

Naturkunskap hemprov i elektrokemi
Räddningstjänst uppsats på scandinavian star
Plugga till matteprov
Engelska uppsatts plus redovisning.

så nu är det bara att börja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0