swan

Sitter här i bh och trosor och har inte alls planer eller lust på att dra på mig kläder och åka till kontoret. men om bara några minuter kommer det dunka tre gånger i taket ( bot i källaren) så då får jag tok slänga på mig kläderna och dra iväg. men jag trivs med att lura mig själv sådär i några minuter. att man inte alls behöver åka någonstans. haha

Och i dag insåg jag att mitt smink håller på att ta slut. håller ni inte med om att allt verkligen tar slut samtidigt? okej om man fick slut på rough ena månaden och puder den andra. men nu tar verkligen allt slut på en gång. det blir verkligen ett hål i plånboken kan jag säga. skulle vara kul att räkna ut hur mkt pengar man spenderat på smink. hur värt är det egentligen att sminka sig ? Jävligt värt faktiskt!

nu hörde jag de tre magiska dunken. så nu drar jag till jobbet och sen ska jag försöka lura med sally ner på staan.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0