wooork

GUD VAD JAG ÄR DÅLIG!

jag skriver många inlägg men har glömt att publicera alla utan bara sparat dom. men nu är dom blasé så jag kommer med nya. Sitter på jobbet som jag ska göra nu ända till på fredag. Och i mina små egna raster så tänker jag så det knakar på vad jag ska klä ut mig till. Vill inte vara ful och inte helt konstig, utan något annat,
Paniken kommer lite krypande för om jag vill ha ngt från buttericks så måste jag bestämma mig i dag för att sedan fjäska för fredrik och be honom svänga förbi där i morgon då han e i sthlm.
Blir ju pris för bästa utklädnad. dock får inte jag vinna så det spelar ju inte mig ngn roll ;) mohah

Men det är grymt kul att så många kan komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0