Anna what ?

Men snälla ?
Jag kommer snart bli riktigt förbannad! Alla pratar om AnnaAnka HELA tiden!
Thevoice pratar om dom hela tiden så jag har slutat titta. och nu har dom t.o.m börjat ta med henne i sporten.
Varför är sverige så jävla fjäskiga för denna kvinna?
Hon är INGEN i hollywood vilket hela sverige verkar tro eftersom vi tycker hon är hel läcker.
Och var det egentligen ngn som visste vem hon var innan ? nej precis!
Ingen förstår ju att det är ett spel för henne att hela tiden provocera. det är ju så hon får mycket uppmärksamhet i media. så helt klart är hon ju smart.
Men måste vi vara så jävla stolta och fjäska för henne ?
Nej fan jag är så trött på att höra hennes namn och alla avundsjuka människor som vill ha hennes liv.
Jag skulle inte för något i världen byta mitt liv mot hennes.
T.o.m nyhetsmorgon har mer henne i soffan. händer det inget mer intressant ?
haha jag blir galen.

Nu ska jag fixa mig och sedan blir det skola.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0