I LOVE IT !

Jag älskar måndagar!
Inte alls många gånger ni får höra dom tre orden från mig, men jag gört verkligen.
Kan dock bero på att jag är ledig på måndagar.
Jag får liksom en extra bonusdag på helgen, så den brukar gå åt till att göra lite plugg som jag inte hunnit med från förra veckan. Men i dag bestod den av massa mys med Marcus.
Vi förflyttade oss från sängen till soffan med kuddarna. Vi struntade i att dra upp persiennerna utan hade en riktigt skön dag till filmer. Och sådant klagar man inte på!

Men nu börjar allvaret igen. Jag ska ta och plugga in min redovisning i morgon. dock är den bara två minuter så det kan jag i värsta fall improvisera. Sen ska det tränas. Skulle behöva någon som har lust att träna med mig ibland ? typ gå och simma, spela tennis, power walks eller bara gymma. mycket roligare då.
Och sen blir det att ta tag i mitt rum. om det nu blir så att fia kankse sover hos mig i helgen ska hon inte behöva se den röra som hon gjorde i torsdags. hah

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0