Mr swingfly

Det här är verkligen min vän Sofia i ett riktigt nötskal! så jag passar på att blogga om det nu för när hon kommer hem så kommer hon döda mig när hon ser detta inlägg och hota mig att ta bort det.

Men jag pratade med henne i går om hur hon haft det i fredags på krogen
Sofia: men jessica! har du sett vimmelbilderna?
Jessica: nej! haah vadå?
Sofia : Jo men jag står ensam med en kille på bilden och det ser ut som att jag typ ska börja hålla på med honom :O. Men det var DJ:n eller ngn sådan så jag önskade ju bara en låt. Men dom hann ta kort precis då!
Jessica : Syns ni tydligt då?
Sofia : Men ja!  folk kommer ju tro att vi kankse höll på eller ngt. hoppas inte det. pinsamt i såfall.

Nu vill jag ju bara säga att den här killen är självaste Mr Swingfly himself. Någon som sofia såklart inte viste just då. haha verkligen min kära vän i ett nötskal. men därför tycker jags å mkt om henne! haha
Men visst ser dom lite småkära ut ? ;)

DSC06393_(1).JPG

Som sagt. inlägget kommer nog tas bort vid fyra tiden när hon är hemma ;) haha
She´s gonna be maaad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0