Nu dör jag av smärta

Den här veckan har inte alls varit rolig. Visst den har haft sina glimtar med annars kunde jag helst hoppat den.
Plus att jag har otrolig rethosta som alla tycks tro vara svininfluensan. snälla ?
Ja skit samma. iaf så köpte jag hostmedicin med biverkningar att man kan få lite ont i magen .
Skojar dom med mig ? Lite ont i magen! jag ligger här och DÖÖÖÖR av magont. sätter jag mig ner känns det som att ngt kommer i kläm och svider till. Jag kan inte gå utan att det gör ont och inte heller sitta. Ska upp i duschen snart så lite varmt vatten kanske hjälper.

Och att vara hemma och va sjuk imorgon går faktiskt inte att tänka på, för i morgon är det utprovning av studentmössorna. och vem vill missa den för lite magkramper? nope.!

Jag är så sjuuuuuukt sugen på att kunna träna igen. kan inte hostan bara försvinna så jag kan ge allt på löpbandet igen ? Jag vill vill vill för det är då jagmår som bäst!



Hittade en gammal bild bara för att komma på andra tankar

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0