Partaaj



Den här partybilden på mig och Sofia tycker jag säger ALLT. Lyckad kväll!

Kvällen igår var jätte rolig, Vi var hemma hos Linnea och firade att hon fyllt 18 barre :)
Sen for vi ner på stan och in på krogen och dansade klackarna av oss.
Sen tog jag bussen men Linnea och Sofia, dock hoppade jag av vid marcus på skallberget.

Och han var jätte gullig och kom till bussplatsen och hämtade mig med cykel. dock blev han trött på mig när jag gång på gång råkade köra in klackarna i hjulet. Men jag tyckte nog mer synd om mig som fick klackarna förstörda, haha

Sen nu sitter jag här och väntar på Marcus. Jag saknar sönder mig efter honom. har varit på myshumör hela dagen. Så han skulle sticka iväg från malma ett litet tag.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0