Party

Igår vare inflyttningsfest hos jocke och linda.
Det var jätte roligt folk och allting var super kul.
Sen skulle vi ner på krogen ! haha jag som bara är 18 har ju lite problem mot resten av folket.
Dock så hade jag kommit in men jag orkade inte stå i en lååååång kö iaf jag inte hade gjort det.

Haha sen säger jag till mackan att jag vill till silk fär där kommer jag iaf in.
Han instämmer och jag börjar gå dit,  Träffar jeppe och pontus och helt plötsligt så var inte marcus där.
hans telefon är ju död så fick inte tag på han heller.
Så jag följde med killarna in på silk, ville inte sitta och vänta och leta själv på stan. haha

Sen när jag precis betalat får jag tag på marcus! haha då kom han in VIP på pluto men hade gått ut för att leta efter mig.
Så jag går ut ifrån silk som jag inte ens hann komma in på.
Så då gick vi in på burger corner, där vi brast ut i gapskratt eftersom jag bara behöver sätta mig på toan för att den typ går sönder. haha fan vad tjock jag kände mig.!

Sen går jag fredrik och marcus och tar en taxi till skiljebo där sallybally var på en fest.
Och efter ett tag så gick vi världens omväg till giddegrillen för att sedan gå hem till marcus.

En riktigt lyckad kväll. men dock så har jag alla bilderna hemma hos jocke och linda. får hämta dom sen.
Nu ska jag roa med med annat :)

                                             

RIKTIGT OHET BILD PÅ MIG OCH MARCUS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0