pms

Haha jag är så trött på mig själv.
Jag är inne i min kvinnliga vecka som det heter och jag känner hur frustrerande labil och irriterande jag är.
Sekund 1 så är jag jätte glad och skrattar och tycker att mitt liv är det bästa på hela jorden. Jag är super gullig mot marcus och bara pussar på honom hela tiden.
Men sekund 2 så bara känner jag hur allt vänder och jag börjar gråta och skrika och lägger mig ner och vill bara dö under täcket.
Men underbar pojkvän som jag har så kommer han och faktiskt matar mig med choklad eftersom jag ligger helt färlamad av ilska och depression. Och sen är allting bra i någon timme sen kommer vi tillbaka.

Minsta lilla motgång under min vecka i månaden kan få oanade konsekvenser. Jag är så förvånad att han står ut med mig.
Men på fredag är det över. jag läängtar som  bara den.

Hoppas att min PMS försvinner när jag byter nu. haha

Hoppas oxå att det finns ngn mer som har haft sådana här PMS besvär.
För trot eller ej men det är faktiskt första gången jag har riktig PMS.

Nog om det. nu ska jag äta och sen träna.



Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0