speedad

Det bara kryper i hela kroppen på mig. och om jag inte håller mig ständigt sysselsatt så kommer jag snart att bryta ihop.
Därför har min morgon bestått i att jag började plugga klockan sju. ( dock så kollade jag på tv samtidigt så blev gick säkert inte in så mkt i mitt huvud).
Sen gick jag upp och åt en speed frukost för att sedan gå ner och hård träna.
Man kanske alltid ska må såhär för att få ngt gjort?
Skulle aldrig klara av att sätta mig vid tv:n nu och koppla av.

Gråten är liksom där hela tiden och bara väntar på att få komma ut. Men jag tänker inte göra det!
Nej! så ist ska jag underhålla mig själv hela dagen tills jag somnar av utmatthet.

hur låter det tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0