taste your lips

Uppdateringen är under allkritik och jag är väl medveten om det.
Men jag har som en liten ordning som jag tar sakerna i.
Först går jag in på facebook och kollar runt lite, Sen blir det att läsa bloggar och nyheter.
Och när allt det är gjort så har jag tagit förnuftet till fånga att inte sitta vid datan.
Så nu passade jag på att göra detta på en gång.

Och jag tänker inte berätta om saker som hänt de senaste dagarna. främst för att jag har oinbjudna gäster i bloggen som inte gör annat än att gotta sig i andras problem.
Och jag skriver inte heller om allt bra som hänt de senaste dagarna för då blir ni bara avundsjuka  ;) ( mina sk oinbjudna gäster)

Men jag har fullt upp med att hålla på med banken på internet och plugga. men datan snor min tid ändå.
Och så ska jag ringa Sofia snart.


Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0