10.52

Jag är helt slut efter träningspasset, man kör så hårt man bara kan och det är så jävla roligt. Jag älskar att känna hur det bara bränner i kroppen och svetten rinner. kanske inte så jätte mysigt men ändå.

Sen så berättade ju jag tidigare att marcus förgade mitt hår i morse, ( all cred till honom) MEN färgen var lite för ljus och min utväxt lite mörk. så ja ni förstår själva vad det resulterar i. Det är inte gult så att jag ser ut som en påskkyckling. det är mer smygande gula nyanser och det känner jag inte alls för att gå runt med. Jag måste bara fundera ut vad mitt nästa steg blir, att färga en mörkare nyans för att ämna ut det gula ( det funkar, har testat tidigare) eller gå till frissan. Dock skulle jag helst vilja lugna mig med att gå till frissan till strax innan studenten.
Men man uppfann inte silverschampo för att den ska stå och samla damm eller hur? haha

Nej men skämtåsido så vettefan om jag går till skolan idag, jobbet klarar jag av att gå till det gör mig inget men jag vet inte om jag har lust att vistas i en skolmiljö i denna frilla. det återstår helt o se faktiskt.

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0