dåliga lärare, get out

Jag ogillar start dåliga lärare och tyvärr så finns det för många utav dem.
En av mina lärare är så fruktansvärt tråkig och dålig att man lider av att gå upp på morgonen och iväg på lektionen. det är nästan så man tror att någon ska hoppa fram i slutet och säga, " du är med i blåsningen, trodde ni verkligen att en lärare kunde hålla så tråkiga lektioner?" tyvärr har ingen hoppat fram.

Men den här läraren sitter på sin stol och filosoferar högt " ämnet är ej filosofi" och det blir jäkligt tråkigt efter en och en halv timma. När jag lämnar klassrummet känner jag inte att jag lärt mig något utan att jag suttit av min tid. Och sen i slutet på lektionen kommer en monster uppgift som behöver lektorer för att kunna förstå vad läraren vill ha ut av uppsattsen.

Och hur tror ni jag tänker nu när jag pluggar och skriver uppsattsen ? att jag tycker att det är roligt att sitta och lägga ner min själv i en tråk uppsatts eller att jag tänker på hur iriterad jag blir utav honom och att han ger oss uppgifter INGEN fattar. motivationen är NOLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0