främmande man

idag på vägen hem från skolan när jag står och väntar¨på bussen så kommer det en kille i 25 års åldern och frågar vad klockan är. jag svarar vad den är precis och han börjar små prata om att han kanske skulle ta 18 ist för 17 till bussen. (buss nr alltså) Iaf så spårar det lilla samtalet på något sjukt jävla sätt in på hur jag ser ut. på att han tyckte att jag klädde mig helt perfekt för hur en tjej ska se ut och att jag var otroligt vacker.

Tänk er själva att ni står på en busshållplats med andra människor runt er och dom hör ju allting, att en helt främmande kille börjar prata om hur jag ser ut. och vad svarar man på det?  Jag kan ju inte ens ge ett bra svar om marcus säger ngt och nu kommer det fram en random kille.

Iaf så blir det hela väldigt påfrestande när han går på samma buss som mig och sätter sig ner bredvid mig och fortsätter samtalet om mina kläder och mitt hår. jag försökte låtsas lite upptage i att knappa på mobilen men han fortsatte på och prata. Som tur är hoppade han av hållplatsen innan mig. hah

Nu ska jag äta keso och lax, varva ner efter esteten. alltid lika många kockar i grytan ;p

Jessica

Kommentarer
Postat av: rebecka

oh, sånt där är ju så sjukt pinsamt. Man vill ju inte direkt be människan att sluta prata med en heller, eftersom det står människor runtomkring. haha, jag kan tänka mig hur jobbigt det kändes! Tur att han inte klev av på samma hållplats ;)

2010-04-14 @ 21:06:29
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0