Good Friends

Vi kom iväg till valbo köpcentrum. Jag mådde dåligt som tusan i början men sen så började det lätta upp, jag vet inte om det var shoppingen eller tabletterna, haha.

Iaf hittade jag inte den jag ville ha och ringer till lisa och kollar om hon bara kan se om den finns i sthlm där dom är så jags lipper åka dit i onödan. då erbjuder hon sig att köpa den åt mig så jag slipper åka till sthlm. så hon och challe lägger utt 600 spänn för att köpa två stycken olika storlekar. helt underbart. jag vet inte om jag hars å många som hade gjort samma sak faktiskt. Så nu ska jag äta sen så fort dem kommer hem ska jag kila över med pengar och prova kläningen, jag hoppas hoppas hoppas den är lika bra som på bild.

Men ni får inte se den förrän den 11 juni :)

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0