hmm

Såhär brukar mina mornar se ut, jag ringer och väcker marcus, Vi pratar en stund innan han måste hoppa in i duschen och säger att han ringer mig direkt efter han duschat klart. Och varje gång så hör han av sig när han sitter i bilen istället. Inget roligt egentligen bara lite vardagligt vill säga.

En annan sak som är lite läskig faktiskt är att jag sitter här hemma nu själv i det stora huset. Och jag har verkligen den där känslan av att jag inte är själv, den har jag haft många gånger när jag är hemma men då har jag liksom alltid vetat att kajsa " katten" är hemma. men nu är jag verkligen helt ensam och känner ändå av att jag inte är det.  Ni vet hur det känns jag lovar.

Jag hör småsaker som låter som att någon står och trycker i hallen och när jags tod i duschen så inbillade jag mig att någon ruckat på låset. nej jag är seriöst livrädd. Såhär mycket ska det ej låta.

Jag tror jag tar en tidigare buss in till skolan. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0