lucky

Nu gör jag en sån här paus som är livsfarlig, man pluggar men sen ska man bara skriva en snabb sak på bloggen och sen är lusten borta, så jag skyndar mig att skriva,

Jag ville bara berätta att idag var en riktigt trevlig dag trots att det snöar ute.
Jag åkte med fia på bussen så vi hann träffas lite, vi bor ju så himla långt ifrån varandra så vi hinner ju aldrig ses, man får passa på ALLA dagar vi åker buss med varandra, detta var kanske tredje på alla gymnasieår. haha
Sedan väntade en heldags plugg med Joel till matten, vi lyxade till det och köpte lite godis så att det skulle vara lite roligare att räkna ut logarimten x.

Efter det åkte jag hem och var allmänt grinig för att det regnar hela tiden så ringer min telefon helt magiskt.
Och jag är så glad att jag svarade. JAG FICK JOBBET. var på intervjuv i tisdags och nu fick jag det. jag har jobb hela sommaren vilket är fantastiskt. Jag som ödslat så mycket tid åt att vara deppig och ledsen för jag inte har ngt jobb och så löste sig allt på en vecka. Ibland tror jag på högre makter alltså.

Men nu ska ni få höra min livsteori. Jag tror på karma fast på ett annorlunda sätt, jag tror att om vi lider tillräckligt mycket så kommer alltid något gott. för då har man lidit så mycket så man har gjort sig förtjänt utav det. Och när man har det för bra så kommer det alltid ngt att förstöra, för man ska inte få ha det för bra.
Helt sjukt sätt att tänka va? jag kom på mig själv med att göra det. definitivt ett beteende soms ka BORT:

Nu är jag glad och ska fortsätta plugga. hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0