make belive

Inte vanligt att det tar såhär lång tid för mig att skriva, men jag har haft fullt upp hela helgen.
Fia har firats med dunder och båg och vi har hämtat bilen. min lilla pärla. haha den är så söt så man börjar nästan prata bebis språk när man tittar på den.

Igår skulle jag köra andre,fredda.peter och marcus i den, men grejen är att jag blir alltid så nervös när jag ska skjussa folk jag aldrig kört förut. så jag satte på tändningen och försökte åka iväg och fattade inte varför vi inte kom någonstans. sen försökte jag köra rakt fram fastän jag hade backen i. och lite sånna små saker. haha
Men det är jag i ett nötskal, nästa gång ska jag visa dom rallyjessica. haha

Iaf så ska min dag spenderas med skolarbete, jag har lovat mig själv att pricka av två saker idag. kommer bli kämpigt eftersom jag bara har stora uppsattser, men så är det.

ses om 12 timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0