Studenkryssning

Sitter här i soffan med datan i knät och lyssnar på när marcus duschar,
Ni anar inte hur svårt det är att åka ifrån honom, Vi har ju varit ifrån varandra mycket längre förut men den här gången är det extra jobbigt för jag är så fuktansvärt rädd för att åka båt, en rädsla som jag aldrig tididgare talat om. Och nu är det extra jobbigt när jag ska åka " själv". riktigt läskigt men det här är inget problem utan en utmaning. jag har lärt mig att det är så man ska tänka.

Iaf så har jag fortfarande inte bestämt hur jags ka ha håret, vilka kläder jag ska ha, vad jag ska köpa med mig och äta? vad jags ka dricka? ja det är många frågetecken men det ska faktiskt bli väldigt roligt.

Kommer nog skriva något mer innan jag åker, dödsångesten är nära kan jag säga, fan jag får ta lyckopiller innan för att bli kvitt bådrädslan. haha



Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0