Tisdag 07.28

Ni skulle aldrig kunna gissa vad jag gör nu 07.25 en tisdags morgon.
jag sitter här med hårfärg i hela mitt hår. och hur sjukt är inte det?

Jag vaknade imorse av att marcus ruskade på mig och frågade om jag ville färga håret nu på en gång eller ikväll när jag kommer hem 21.30. Så jag hoppade upp och satte mig sömndrucken i stolen och han började frissera innan han åkte till jobbet. Jag tror han ska sattsa på ett yrke som frisör för han är riktigt duktig, bättre än mig. men vad är det för merit? haha

Sen så blir det träning med Paolo Roberto igen, behövligt och mycket roligt.

bloggar nog mkt mer idag, börjar inte förrän två, hör av er om ni har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0