University

Imorgon är det dags för högskoleprovet för andra gången, och tyvärr så känns det som att jag kommer ligga på ett mycket sämre resultat än förra gången, Jag testade lite smått att göra ett prov och jag kände mig helt lost, fattade ingenting nästan. så jagh ar väl tappat hjärnceller på något sätt.

Men iaf så hann jag bara halva provet innan sidan hakade sig och jag inte kom in igen. så antingen är den här datan helt psyko eller så är det så sjukt mycket folk som är inne på sidan nu och ska plugga till provet, så jag ber er alla att inte göra det för då höjert ni snitt poängen vilket ger mig mindre, hahah nej men jag tar det som det kommer, Egentligen så skulle det SUGA APA att komma in på högskolan p.g.a högskoleprovet. Vet ni varför?

Jo för att då har jag kämpat i tre jävla år för att få höga betyg för ingenting, det hade räckt med G- i allt då. så jag hoppas på att jag kommer in på mina betyg istället, skulle kännas snopet annars. haha, det kanske låter konstigt men så känner jag, men såklart jag hellre kommer in på hlgskoleprovet än inte alls:P missförstå mig inte.



Provet gör jag med min lilla  Sofia på mälardalens högskola.  ( hittade ingen nyare och snyggare bild på oss för tillfället fia, sry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0