helvetes måndag läs!

Nu har mitt hjärta slutat banka efter gårdagens bravader. Det känns som att någon högre makt ska testa mig och se hur mycket skit jag klarar av på en dag. På ett fucking dygn.

Det börjar med att min kvinnovecka kommer lite tidigt och jagvaknar upp helt oförberedd. * resten förstår ni själva*  Och när jag har det så kan jag inte sluta gråta, det spelar ingen roll om någon säger åt mig att skärpa till mig så bara gråter jag hela tiden.

Några timmar senare ska jag åta och leta upp stället jag ska på intervju på. och hittar det såklart inte direkt och sitter i bilen och stortjuter. Åker hem och ringer jobbet och säger upp mig, * hinner ej med skolan om jag är frånvarande 8.30-21.30 från hemmet.

Så bara det att säga upp sig SÖG kan jag säga, och hur lätt är det inte att börja gråta då?
Så jag bestämde mig för att träffa lisa och få umgås med henne och så fick hon försöka få mig på bra humör.

Sedan var det intervjuven och det gick väl bra, satt dock med svåra kramper i magen och svetten bara rann från mig, hörde inte vad hon sa ibland, så får jag det jobbet då måste jag vara övernaturlig. men jag hoppas!

Iaf åker jag för att säga upp mig och skriva papper, tvingas jobba klart dagen. så jag biter snällt ihop.

Påväg hem så är jag så irriterad över allting att jag bara vill komma hem fort, ska köra in i en rondell och tänker att jag måste nog hinna före den där bilen som redan är i rondellen. och vipps så var det en civilpolis.

Han ville bara kolla att jag var nykter och jag bad om ursäkt för att jag kört ut framför honom så det var lugnt så. men hur stor är chansen att det är en polis i en gammal volvo? fan vilken jävla måndag! slå detta om ni kan.

idag ska allt bara bli bättre bara så ni vet! haha

jessica

Kommentarer
Postat av: sofia

tisdag igår ju :)

2010-04-21 @ 14:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0