shake it off

Något som jag känner och vet att jag måste bli bättre på är definitivt att skaka av mig saker. Det spelar ingenroll vad det är så kan jag slösa flera timmar/dagar/veckor på att tänka och analysera eller må dåligt över någonting som hänt. om en bekant skulle slänga ur sig en kommentar i förbifarten som egentligen bara är att vifta bort så kan jag inte det, jag kan analysera denna kommentar tills det inte finns någonting utav den kvar.

Om jag skulle köra bil och göra en dum omkörning och en annan bil blir arg och tutar så skulle det kunne förstöra en hel dag för mig. För jag kan helt enkelt inte skaka av mig saker.
Jag känner mig så stabil och självsäker på alla andra plan. men när det kommer till att skaka av sig saker så går det inte. Jag vet inte hur man blir bättre på det men jag får helt enkelt öva.

Tror dock att det inom de närmaste dagarna kommer rycka några decimeter hår på mig. som en nybörjarstart på universitetet. inget bestämt än men om så blir fallet så bjuder jag på en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0