tisdagsmorgon

Ringde nyss och skällde ut min gamla skola, jag fattar inte hur den skolan kan gå runt med dessa inkompetenta människor. Det börjar med att jag får hem ett brev där det står att de saknas en bok utav mig och att den ska lämnas in snarast möjligt, om den är borta så ska pengarna sättas in på skolans konto och man ska ange namn och bok. sedan är det underskrivet med namnet på lärarens om boken tillhör som man inte kan utläsa.

Kruxet är bara det att det står inte någonstans vilken bok det är som de inte fått in av mig, det är ju lite lättare att veta om jag kanske t.o.m redan lämnat in den eller veta vad jag ska leta efter.

Inte heller står det hur mkt pengar jag ska sätta in om boken i fråga är borta, det står inte heller någonstans vilket kontonummer det är som de vill ha pengarna på. Inte heller ser man vilken lärare det är som skrivit under så jag kan inte för fem öre lista ut vilken bok det är dom söker. Rent juridiskt sett så måste man namnförtydliga om det inte går att utläsa på underskriften.

Sådana här saker passar mig perfekt att deala med en tisdagsmorgon, det är då som mina klor är vända utåt.

Jessica

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Fin blogg , läs och kommentera gärna min blogg :)

2010-08-17 @ 10:24:22
URL: http://mnia.bloggplatsen.se
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)

2010-08-17 @ 10:42:47
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0