1 dag kvar

Dagen innan julafton, trots att det var flera år sedan jag kände den där riktiga julkänslan så saknar man den fortfarande. just det där pirret som sätter igång dagen innan.

men trots det ska det vara julkänsla och jag kämpar hårt för att känna den, har julbakat så mkt så det är inte sant, har julmusik i högtalarna och tänkte julstäda idag. Även om julen inte ska firas här hemma så vill jag att det ska vara riktigt rent och snyggt, det är bara en princip sak.

Nu ska jag snart ringa och väcka min bror som den senaste veckan fått agera min "personal driver" hah, men vi skulle luncha idag och då tänkte jag passa på att köpa ingredienser till julglassen jag ska göra till i morgon.

Ikväll blir det hem till farmor och fira hennes födelsedag,

dan före dopparedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0