booring

Jag känner mig full på livsglädje, jag känner att jag är så lycklig och glad, vet inte varför det känns så men det är bara helt underbart allting.

Jag har precis bakat lite och gått runt och städat och plockat, telefonen har dock ringt i ett så har fått avbruta några gånger men nu är jag klar med allt, sitter här påklädd och klar för att farmor och farfar ska komma. dock får jag inte tag på dom. Farfar som är så stolt över sin mobil brukar alltid ha med sig den, jag hoppas på att dom bara glömt den och att dom snart kommer.

Imorgon ska jag sitta barnvakt! jag älskar dom barnen så det gör ont i mig nästan, ska försöka hitta någon rolig liten lördags godispåse. sen efter det ska jag plocka upp tessan och sedan hem hit och snacka bort flera timmar.
och på söndag är det jobb som gäller, 7.30-21.00. jag ser fram emot det. dock betyder det att en hel dags pluggande försvinner så det gäller att ta igen det imorgon.

Nu ska jag fortsätta tok ringa mina gamlingar och se vart dom är någonstans!

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0