fredag morgon

Fredag och nu är det låånghelg!  Som "vanligt" när jag är ledig har jag bokat in tvättstugan. hade så sjukt mycket tvätt från flytten och gamla kläder som hittats så jag passar på att tvätta upp allt så att det får kännas lite fräscht iaf.

Idag ska jag plugga, (ovanligt va? ) och sen kommer farmor och farfar hit och kikar lite, hade tänkt om jag skulle baka lite till dom kommer men känner att orken tryter för mig, det är så farligt och baka för det blir alltid över vilket gör att jag känner att jag måste äta upp det så att jag inte ska små äta sen, haha helt sjukt jag vet!

Och ikväll blir det enorm kvalité tid med sofia, vi ska laga god mat och dricka gott vin. Vem vet vart kvällen bär oss sen!

lalal nu ska jag ta tag i allt. ha en bra KALL fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0