kulkulkul noooooot

SE INLÄGGET NEDAN. HAR INGEN MOBIL SÅ NÅS PÅ HEMNUMMER!

Iaf så var jag till frisören idag, jag tror att våra tankar om " mellanblond" var lite annorlunda. för här sitter jag nu som en ljubrun tjej. inte riktigt det som var min tanke. hade jag varit beredd på det hade det varit annorlunda men jag passar inte alls i det. känns helt fel.

Just nu går tankarna kring hur jag ska göra för att förändra detta hår, som student finns inte skit mycket att göra. men brunett var inte min tanke. plus att när jag färgade det blont så sa alla " du är mycket finare i blondt än brun, mycket bättre".  så hur kul känns det nu? och som salt i såren har jag ingen telefon nu.

nu ska få en mycket attraktiv bild på hur jag ser ut nu, så ni känner igen mig på stan, snart kommer tårarna så lika bra att logga ut......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0